Dienst Sûti
7 dagen / 7 - van september tot maart
Wij zijn georganiseerd op basis van ISO 9001-certificering. Ons doel is om de best mogelijke service na verkoop te bieden. Daartoe beschikken wij over een team van technici, gespecialiseerd in hydraulica en elektronica, dat 7 dagen per week, van september tot maart, operationeel is.
Dankzij onze infrastructuur die voortdurend wordt uitgebreid, is onze opslagcapaciteit toegenomen om zo snel mogelijk op onze klanten te kunnen reageren. Uw bestellingen van onderdelen worden binnen 48 uur geleverd door een express service (afhankelijk van de beschikbaarheid van de voorraad).

Sûti dienst op afstand
De technische dienst van Sûti verzekert een dienst na verkoop op afstand 7 dagen op 7 van september tot maart (traditionele uren). Het doel is de individuele klant te kunnen helpen bij het gebruik van zijn Sûti-kachel en al zijn vragen te beantwoorden.


Met de Sûti toepassing kunnen wij u van op afstand helpen bij problemen of vragen over uw kachel.
Om dit te doen, moet u ons 3 stukken informatie geven:
– MAC-adres
– IP-adres
– Wachtwoord
Met deze 3 gegevens kan de Sûti-technicus of de door Sûti gemachtigde technicus/dealer, in een zone waar hij toegang heeft tot het internet via Wi-Fi of 4G, via de Sûti-toepassing op afstand verbinding maken met alle toestellen van zijn klanten.
Wanneer hij op de kachel aangesloten is, kan hij de verbrandingstoestand en -parameters in real time onderzoeken, anomalieën in de verbranding opsporen en bijsturen.
Bovendien beschikt elke technicus van Sûti over de WhatsApp-toepassing en kan hij u van september tot maart, 7 dagen op 7, tijdens de traditionele uren, te allen tijde via videoconferentie doorverwijzen!
Opgelet: om van deze dienst gebruik te kunnen maken, moet de Sûti-kachel op het internet zijn aangesloten.
Indien u gebruik wenst te maken van de Sûti remote service, gelieve dan de onderstaande stappen te volgen:
1. Stuur ons een verzoek om bijstand via uw Sûti toepassing, met uw volledige contactgegevens en de schermafdruk van de pagina “Stove Info” van uw Sûti toepassing (met vermelding van het MAC-adres, IP-adres).
2. Neem contact op met onze serviceafdeling op +32 87330245, geef het wachtwoord op en beschrijf het probleem dat u ondervindt. Onze technicus zal in staat zijn om verbinding te maken met uw kachel om aanpassingen te maken.

Interventies
Wilt u dat een technicus bij u langskomt?
Niets is eenvoudiger:
- Stuur ons een verzoek om bijstand via uw Sûti-toepassing en zorg ervoor dat u ons uw volledige contactgegevens (adres en telefoonnummer) meedeelt. Met deze bijstandsaanvraag krijgen wij rechtstreeks toegang tot de gegevens van uw kachel. De dienstdoende technicus zal dan contact met u opnemen.
- Onze technicus zal u telefonisch te woord staan of komt naar u toe om u direct te helpen. Op deze manier kunnen wij u de meest uitgebreide service na verkoop bieden.
Voor elke garantiebeurt hebben wij een fiscaal geldig aankoopbewijs, een bewijs van onderhoud en het garantienummer van uw toestel nodig om uw garantieclaim vast te leggen. U wordt verzocht deze documenten aan de technicus te overhandigen. Indien u geen bewijs van aankoop kunt voorleggen, is de technicus verplicht u de uitgevoerde werkzaamheden in rekening te brengen.
Hoe werkt een interventie?
De technicus spoort het defect op en repareert het toestel, op voorwaarde dat de onderdelen beschikbaar zijn. Bij grote storingen kunt u een prijsopgave vragen om de kosten van de reparatie te kennen.
Voor elke interventie buiten de garantie gelden de volgende tarieven:
Wekelijks tarief :
Reiskosten: per kwartier: € 18,75 exclusief BTW (BTW van 6% = € 19,88 of 21% = € 22,69 afhankelijk van de leeftijd van uw woning: + of – 10 jaar). Arbeid: per kwartier: € 18,75 exclusief BTW (BTW aan 6% = € 19,88 of 21% = € 22,69 afhankelijk van de leeftijd van uw woning: + of – 10 jaar). Reserveonderdelen: volgens de huidige prijslijst.
Weekendtarief :
Zaterdag: reiskosten: 112,50 €/uur exclusief BTW (6% BTW = 119,25 € of 21% = 136,13 € afhankelijk van de leeftijd van uw huis: + of – 10 jaar). Arbeid: per kwartier: 24,38 € excl. BTW (6% BTW = 25,84 € of 21% = 29,50 € afhankelijk van de leeftijd van uw woning: + of – 10 jaar). Reserveonderdelen: volgens de huidige prijslijst.
Zondag: reiskosten: 150 €/h exclusief BTW (BTW van 6% = 159 € of 21% = 181,5 € afhankelijk van de leeftijd van uw huis: + of – 10 jaar). Arbeid: per kwartier: 32,50 € excl. BTW (6% BTW = 34,45 € of 21% = 39,33 € afhankelijk van de leeftijd van uw woning: + of – 10 jaar). Reserveonderdelen: volgens de huidige prijslijst.
Hoe moet ik betalen?
Betaling ter plaatse met Bancontact (de technicus beschikt over een draagbare terminal). Als u niet ter plaatse betaalt, sturen wij u een factuur plus €10,00 voor administratiekosten.
Contacteer ons
SÛTI Design & Utility
Fabrikant van pelletkachels
Bushaye 279 B-4880 AUBEL
BE 0644.857.879
www.suti.be
Tel : 003287330245
suti@suti.be
Hoe moet ik mijn Sûti-kachel onderhouden?
Ontdek in video’s de goede gebaren om uw Sûti-kachel te onderhouden en de werking ervan te optimaliseren: dagelijks, 300 kg en jaarlijks onderhoud.